ما هستیم در: هر روز هفته 24 ساعته
  • تماس با ما

    09358301192

  • ایمیل

    info@peykwash.com

 مزیت های عمده کارواش نانو سیار

مزیت های عمده کارواش نانو سیار

زمانی که برای انجام یک عمل، روش های مختلفی وجود داشته باشد، ما به سراغ روشی می رویم که بهترین کارایی و عملکرد را نسبت به سایرین دارد. در مورد کارواش نانو سیار، مزیت های این راهکار عبارت است از:

۱- در این روش، با توجه به این که نیازی به مصرف آب و کف نیست، لذا منزل و محل کار مشتری کثیف نخواهد شد.

۲- از آنجایی که کارواش نانو، با کمک مواد شونده نانو ای که استفاده می کند با برندهای آلمانی، یک لایه محافظتی که ایجاد حالت آنتی استاتیک را بر روی بدنه خودرو ایجاد می کند، در نتیجه تمیزی ماشین ماندگارتر شده و در نتیجه تعداد دفعات نیاز به شستن خودرو کم خواهد شد. ضد اشعه uv محافظت از رنگ خودرو. آبگریزی بالا چند هفته ای تا سه ماه.

۳- در این روش، با توجه به عدم نیاز به رفتن با کارواش و در نتیجه در امان ماندن از ترافیک، وقت مشتری هدر نرفته و این جنبه بسیار اهمیت دارد.

۴- برای استفاده از خدمات کارواش نانو سیار، تنها کافی است که با مراکز معتبر ارائه کننده این نوع خدمات تماس گرفته و بقیه امور را به عهده این مراکز بسپارید.

کارواش سیار چیست ؟

ماشینتان در مورد شما چه چیزی را نشان می دهد ؟ برای حفظ ظاهر ماشینتان هر چند وقت یکبار آن را می شویید ؟ شاید وقت کافی برای شست و شوی ماشینتان نداشته باشید و این موضوع خیلی آزارتان دهد. راه حل این مشکل ، کارواش سیار است! خدمات کارواش در محل نحوه مراقبت از وسایل نقلیه را تغییر داده و اگر زندگی پر مشغله ای دارید ، بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. این بدین معناست که می توانید ماشین خود را بدون به هم زدن برنامه های روزانه تان ، تمیز کنید.

کارواش سیار بدون آب یک کارواش سازگار با محیط زیست و کارآمد است که در این متد از آب بسیار کمی استفاده می شود. گاهی اوقات در این روش از اسپری نانو استفاده می شود. این بهترین قسمت کار است : اغلب انجام کارواش سیار بدون آب آسانتر از یک کارواش سنتی است در حالی که با این روش به نتایج بهتری دست خواهید یافت! همچنین به متصدی اتومبیل اجازه می دهد تا ضمن صرفه جویی در مصرف آب ، ماشین شما در فضاهای بسیار کم تمیز می شود. استفاده از مواد نانو برای کارواش نانو به جای آب و صابون باعث می شود به نتایج شگفت انگیزی دست یابید!

در روش صفرشویی خودرو از اسپری های روان کننده با قدرت بالا برای شستن بدنه خودرو استفاده می شود. مواد شیمیایی روان کننده اسپری ذرات خاک و گرد و غبار را در خود جمع می کند. این فرآیند مشابه نحوه پاک کردن آلودگی آب است اما ترکیب شیمیایی یک محصول شستشوی ماشین بدون آب کارآمدتر است. در واقع مواد نانو روی سطح بدنه خودرو اسپری شده و به کمک دستمال هر گونه کثیفی و آلودگی و گرد و غبار پاک می شود. در خدمات صفرشویی خودرو استفاده از اسپری های شستشوی ماشین بدون آب معمولا بیشتر توصیه می شود ، زیرا در صورت انجام اشتباه کار آب گاهی اوقات می تواند به بدنه خودروی شما آسیب برساند و اثراتی را به جای بگذارد. با این حال ، برای پاک کردن ماشین باید حوله های میکروفایبر نرم و خوبی داشته باشید.

هزینه کارواش نانو

مزایای کارواش سیار :

روند کارواش سنتی با یک سطل آب و یک اسفنج شروع می شوند ، اما این کار همیشه امکان پذیر نیست! ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که بخواهید ماشین خود را بدون آب تمیز کنید.

صرفه جویی در هزینه = شما برای شست و شوی ماشینتان نیاز به فضای بزرگ و تجهیزات خاصی ندارید و از این رو در هزینه های شما صرفه جویی می شود. یکی از مزایای خدمات کارواش در محل ، رقابتی بودن قیمت آن است! می توانید شرکتی را انتخاب نمایید که به دلیل ارائه باکیفیت ترین خدمات و پایین ترین هزینه معروف می باشد.

صرفه جویی در زمان = با انتخاب این روش برای شستشوی ماشین ، متخصصان به محلی که شما انتخاب می کنید مراجعه کرده و نیازی نیست که در کارواش های شلوغ منتظر بمانید تا نوبتتان شود. بنابراین ، به راحتی می توانید در منزل خود استراحت کنید و به کارهای روزمره خود برسید.

خدمات شخصی = نیازی نیست که بسته های مختلف را در کارواش ها انتخاب کنید. در عوض می توانید از خدمات مختص خودتان همچون شستشو ، از بین بردن خط و خش و پولیش در کنار سایر خدمات بهره مند شوید.

سرعت بالا = شست و شوی ماشین به روش سنتی کار زمان بری است و به همین دلیل است که خیلی از افراد تمایلی ندارند تا خودروی خود را به کارواش ببرند و ساعت ها منتظر بمانند. وقتی آب را از مراحل کاری خود حذف کنید ، قطعا همه چیز سریع تر اتفاق می افتد. به این فکر کنید که باید دو سطل را پر آب کنید ، شروع به شستن کرده و آب را دوباره پر کنید. از یک دستگاه فشار یا شلنگ استفاده کرده و سپس همه چیز را خشک کنید و سپس از شر آب کثیف خلاص شوید. گاهی اوقات شما به یک راه حل سریعتر نیاز دارید.

مزایای کارواش در محل

شما در ترافیک گیر نخواهید کرد!

هیچ چیزی خسته کننده تر از این نیست که برای انجام یک کار ساده ، ساعت ها در ترافیک بمانیم! یکی از مزایای کارواش سیار صرفه جویی در زمان است. شما دیگر نیازی ندارید ساعت ها در ترافیک و صف ماشین ها بمانید تا نوبتتان شود. یکی از مزایای کارواش در محل توسط تیم خدماتی پیک واش این است که متخصصان ما بر اساس زمانبندی شما در محل حضور خواهند یافت.

با ارائه دهنده خدمات ارتباط شخصی برقرار می کنید

در بیشتر کارواش ها شما هیچ ارتباطی با کارکنان ندارید. شرکت خدماتی پیک واش اطمینان می دهد که حرفه ای ترین متخصصان ماهر با بهترین تجهیزات را به محل مورد نظر می فرستد و به راحتی می توانید هر سوال و خواسته ای که داشته باشید با متخصصان مطرح کنید. به این ترتیب می توانید خدمات سفارشی مختص خودتان را داشته باشید. متخصصان ما انواع خدمات را با جزئیات برای شما شرح می دهند و می توانید خدمات ویژه و متناسب با نیازتان را انتخاب نمایید.

مزایای کارواش سیار : راحتی

با خدمات حرفه ای کارواش سیار شرکت پیک واش ، وقت شما هدر نمی رود! متخصصان ما تمامی شرایط لازم برای جلب رضایت مشتری را دارند. دیگر نیازی به برنامه ریزی زمانی برای شست و شوی ماشین خود نخواهید داشت. متخصصان شرکت ما در زمان مقرر تعیین شده در محل حضور داشته و کار خود را انجام می دهند! از این رو زمان بیشتری برای انجام کارهای مهم دیگر خود خواهید داشت.

بهره مندی از سرویس های سفارشی

شرکت خدماتی آس ، خدمات سفارشی مخصوص خود را ارائه می دهد. انواع بسته های کارواش سیار به شما پیشنهاد شده و از این رو می توانید از خدمات ویژه ای متناسب با نیازتان استفاده کنید. می توانید از خدماتی همچون شست و شو و پولیش قسمت خارجی ماشین ، جارو زدن و نظافت قسمت های داخلی ماشین و غیره بهره مند شوید.

 

شستشوی ماشین در کارواش سیار به دو دسته تقسیم می شود :

  • شست و شوی داخل ماشین

  • شست و شوی بیرون ماشین

شستشوی ماشین نیازمند مهارت است! قسمت هایی از ماشین وجود دارد که برای هیچ کس قابل رویت نیست. شرکت خدماتی پیک واش استانداردهایی برای شست و شوی قسمت های مختلف ماشین دارد و کار خود را به بهترین نحو ممکن با جدیدترین تجهیزات و به روزترین تکنولوژی ها اجرا می کند! شرکت آس مایل به استفاده از جدیدترین فناوری ها برای محافظت از محیط زیست و ارائه بهترین خدمات ممکن با پایین ترین قیمت برای مشتریان کارواش خود می باشد.

خدمات کارواش در محل برای شست و شوی خودرو با پکیج لوکس شروع می شود ، روشی مناسب برای شستشوی قسمت داخلی و خارجی خودروی شما! این بسته شامل نظافت کامل قسمت بیرونی ماشین ، جارو زدن صندلی ها ، زیر پایی ، تمیز کردن قسمت بیرون و داخل شیشه ها ، پاک کنسول و داشبورد و در می باشد. حتی می توانید درخواست خدمات ویژه تری همچون از بین بردن تمامی لکه ها ، تمیز کردن چرم و سایر موارد دیگر را داشته باشید. همان طور که از نام خدمات کارواش سیار معلوم است ، ما در هر زمان و هر مکانی متناسب با نیاز مشتریان خدمات ویژه ای برای نظافت خودروی آن ها ارائه می دهیم.

صندلی های چرم ماشین ، در صورتی که به درستی انتخاب و جا زده شده باشند ، قدرت خاصی برای تبدیل ماشین شما به یک خودروی لوکس و مدرن و تمیز را دارند. همچنین مزایای بالقوه دیگری همچون تمیز نگه داشتن صندلی و جلوگیری از چسبیدن هر گونه زباله و روغن و گرد و غبار را دارند. شاید به ظاهر تمیز کردن چرم ساده به نظر برسد ، اما اگر اطلاع کافی از نحوه نگهداری و نظافت آن را نداشته باشید زود از بین می روند. از این رو توصیه می شود این کار را به افراد متخصص شرکت پیک واش بسپارید!

نحوه محاسبه قیمت کارواش در محل

شستشوی داخل ماشین

زیبایی و نظافت داخل ماشین بسیار حائز اهمیت است و نیاز به زمان و تلاش بیشتری نسبت به نظافت قسمت بیرونی ماشین دارد. فضای داخلی کثیف نه تنها رایجه بد و نامطبوعی دارد ، بلکه منجر به مشکلات عملیاتی نیز می گردد. لکه و آلودگی با سوئیچ تداخل دارد ، شیشه های کثیف جلوی دید شما را گرفته و دودهای کثیف می توانند مواد آلرژی زا را در داخل کابین اتومبیل پخش کنند. به همین دلایل ، تمیز کردن فضای داخل ماشین چیزی فراتر از شست و شو با آب و صابون است. یک شرکت خدماتی حرفه ای کارواش  در محل از مسیر استانداردی همچون موارد زیر پیروی می کند :

جارو زدن = این اولین قدم تمیز کردن فضای داخل ماشین است. ابتدا صندلی ها ، سقف و صندوق عقب باید تمیز شوند. به منظور دستیابی به بهترین نتیجه ، کفپوش ها باید به صورت جداگانه تمیز شوند. استفاده از جاروبرقی و کمپرسور هوا به تمیز کردن مناطقی که دسترسی به آنها دشوارتر است ، کمک خواهد کرد.

تمیز کردن شیشه ها = شرکت های کارواش سیار از ماشین های خاص برای تمیز کردن شیشه استفاده می کنند. نتیجه کار شیشه های بسیار تمیز است که دید شما را مسدود نمی کند.

فرچه زدن و بخار = این روش برای تمیز کردن رویه صندلی ها و کفپوش ها مناسب است. فرچه زدن به از بین بردن لکه های متراکم کمک می کند. برای دستیابی به نتیجه مطلوب کفپوش ها را بیرون بیاورید تا کاملا خشک شود.

رسیدگی به قسمت های چرم ماشین = واکس و پاک کننده مخصوص چرم برای تمامی قسمت های چرمی ماشین ضروری هستند.

شستشوی خارج ماشین

شستن قسمت بیرونی ماشین یک کار ساده و سریع نیست. یک شرکت حرفه ای کارواش در محل ماشین شما را برق می اندازد و خراش ها را به حداقل می رساند. برخی از رایج ترین جزئیات مربوط به شست و شوی قسمت بیرونی ماشین عبارتند از :

شست و شو با دست = برخلاف کارواش های سنتی ، خدمات حرفه ای برای شست و شوی قسمت بیرونی ماشین با دست انجام می شود. قبل از شروع تمیز کردن ماشین ، اولین قدم اسپری کردن آن با اسپری های مخصوص می باشد. این کار را به صورت دستی بر روی شیشه ، طوقه ، ستون درب و سایر قسمت های بیرونی انجام دهید.

پولیش زدن = پس از مدتی استفاده از ماشین ، براقیت آن از بین می رود. یک کارواش سیار حرفه ای با پولیش زدن دوباره آن ، ماشین شما را به حالت اولیه برمی گرداند.

آب بندی = آب بندی و واکس زدن باعث درخشندگی ماشین شما می شود. واکس زدن از ماشین شما در مقابل نور خورشید محافظت کرده و در نتیجه از اکسیداسیون ، تغییر و یا محو شدن رنگ جلوگیری می کند.

شستشوی لاستیک خودرو

از بین تمام مناطق موجود در یک ماشین ، لاستیک ها بیشترین استفاده را دارند. آنها در برابر بدترین آلودگی های موجود در جاده ها ، خیابان های برفی و بیابان های شنی مقاومت می کنند. از این رو به خدمات کارواش سیار ویژه ای نیاز دارند. پس از تمیز کردن کل لاستیک خودرو ، لایه ای به آن اضافه می شود تا از ترک خوردگی ، سخت شدن و زایل شدن آن جلوگیری شود. بنابراین لاستیک خودروی شما برای مدت زمان طولانی تری به صورت موثر کار می کنند. نحوه شست و شوی چرخ و رینگ های آلومینیومی به شرح زیر است :

چرخ ها را بشویید

در مرحله اول کارواش در محل چرخ های خودرو را بشویید تا هر گونه جرم و کثیفی پاک شود. در این قسمت از دستگاه های فشار قوی نیز استفاده می شود تا تمامی گوشه و شکاف های چرخ ماشین تمیز شوند. این مرحله باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شده ، از این رو با دقت انجام دادن آن ارزش دارد.

اعمال پاک کننده های مخصوص چرخ

به صورت هم زمان هر دو چرخ خودرو را اسپری کنید. متخصصین آس از جدیدترین و قوی ترین محصولات استفاده می کنند.

پاک کردن کثیفی ها به صورت دستی

از یک برس نرم برای پاک کردن و کندن هر گونه جرم و کثیفی که گیر کرده است استفاده می شود. در حال انجام این کار ، مطمئن شوید که کل منطقه را با آب پوشانده باشید تا چرخ خراشیده نشود و مطمئن شوید که تمیز کننده چرخ روی چرخ خشک نشود ( این می تواند باعث ایجاد لکه روی رینگ و چرخ ها شود). با استفاده از قلموی مخصوص پره های رینگ را تمیز کنید. از برش بیش از حد سفت استفاده نکنید ، زیرا اگر بر روی چرخ ها خراش ایجاد کنید برای صیقل دادن آن خراش ها زمان بیشتری لازم خواهد بود. از تمیز کننده چند منظوره و فرچه سفت با دسته بلند برای تمیز کردن کامل چرخ ها در خدمات کارواش سیار استفاده می شود.

شستن و خشک کردن دوباره چرخ ها

هر چیزی که تاکنون تمیز کرده اید بشویید و با استفاده از دستمال نرم همچون دستمال های میکروفایبر آن را خشک کنید. اگر چرخ و رینگ ماشین را خشک نکنید ، لکه های آب روی آن باقی می ماند.

پولیش کردن چرخ ها

با استفاده از یک پارچه تمیز پولیش مخصوص آلومینیوم را روی رینگ اعمال کنید ( این کار مانع خشک شدن پولیش قبل از ساییدن آن می شود ). از روی سطح چرخ شروع کرده و سپس سراغ سرپیچ روی رینگ بروید. برای قسمت هایی که دست شما به آنجا نمی رسد ، دور یک مسواک پارچه کشیده و آن شکاف ها را تمیز کنید. در انتها یا یک پارچه تمیز همه جا را پاک کنید.

آب بندی با واکس

در انتهای کار کارواش سیار اندکی واکس روی پارچه تمیز بریزید و آن را روی سطح چرخ های تمیز بکشید. می توانید از آب بندی های فلزی نیز استفاده کنید. از هر چیزی که استفاده می کنید ، فقط مطمئن شوید که برای چرخ های آلومینیومی مناسب هستند. سپس اجازه دهید واکس 15-10 دقیقه خشک شود و دوباره روی آن را با یک دستال تمیز و خشک بکشید. در این مرحله رینگ و چرخ های خودروی شما درخشان و براق به نظر می رسند.

شستشوی چرخ و رینگ خودرو

شستشوی شیشه ها

بسیاری از مطالعات مربوطه نشان می دهد که بسیاری از تصادفات به دلیل کثیف شدن شیشه جلو اتومبیل اتفاق می افتد. این موضوع بدین دلیل است که تابش نور خورشید و سایر موارد لکه هایی روی شیشه خودرو ایجاد کرده که می توانند بر روی دید راننده تاثیر بگذارند. با خدمات کارواش نانو ، شیشه های کناری و شیشه جلوی راننده با استفاده از دستمال های میکروفایبر مخصوص تمیز می شوند. کاربرد جلای اعمال شده بدین گونه است که درخشش شیشه برای مدت زمان طولانی تری باقی مانده و از آن در برابر آلودگی ها محافظت می کند.

نظافت داشبورد و کنسول خودرو

آیا می دانستید که داشبورد و کنسول اگر به صورت مداوم تمیز نشوند به اندازه لاستیک خودرو حامل باکتری و جرم خواهند بود ؟ متخصصین حرفه پیک واش تمامی این قسمت ها را با دقت تمام تمیز کرده و اطمینان می دهد که تمام آلاینده های قابل مشاهده از بین می روند. به منظور بازرسی و اطمینان از این که تمامی آلاینده ها پاک شده اند ، در پایان کار از دستگاه های بخار استفاده می کنند.

علاوه بر این فرآیندهای ذکر شده در بالا برای کارواش در محل خدمات اضافی دیگری همچون شست و شوی موتور ماشین ، ترمیم رنگ ، پاکسازی فشار موتور ، پولیش سقف ، رتوش کردن رنگ و تعمیر سپر صورت می گیرد.

هزینه کارواش سیار چگونه محاسبه می شود ؟

صنعت کارواش سیار امروز بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. امروزه پیدا کردن یک شرکت خدماتی دقیق و قابل اطمینان برای شستن ماشین کار نسبتا دشواری است. همه ما اغلب مواقع درباره قیمت مناسب کارواش در محل نیز اطلاع کاملی نداریم. متخصصان شرکت پیک واش در محاسبه هزینه کارواش سیار سه فاکتور را در نظر می گیرند : کیفیت ، تسهیلات و متدهای انجام کار.

کیفیت : شاید تصور شما از شست و شوی ماشین ، فقط شستن قسمت بیرونی آن باشد. با این حال در شستشوی کامل خورو تمامی خدمات شستن قسمت های داخلی و خارجی ، جارو زدن داخل ماشین ، نظافت صندوق عقب و موتور و رینگ و لاستیک انجام می شود. از این رو مشخص کردن هر یک از این خدمات در تعیین هزینه کارواش سیار موثر است.

متدهای انتخابی برای شستن ماشین : هزینه شست و شوی ماشین با توجه به متدی که انتخاب می کنید ، متفاوت خواهد بود. اینکه روش شست و شو با بخار را انتخاب کنید و یا روش های نانو و یا آب ساده ، قیمت ها متفاوت خواهد بود.

تفاوت بین واکس و پولیش خودرو چیست ؟

ممکن است شما هم شنیده باشید که دوستانتان می گویند ” می خواهم ماشینم را پولیش کنم ” و یا ” می خواهم ماشینم را واکس بزنم “. در ابتدا باید تفاوت این دو را بدانید. در خدمات کارواش در محل ، پولیش خودرو به معنای اعمال لایه نازکی از مواد ساینده بر روی رنگ خودرو است. این مواد ساینده به از بین بردن آلودگی ها ، اکسیداسیون و خط و خش های ملایم تا متوسط کمک می کند. با توجه به نوع محصول به کار برده شده در خدمات پولیش نرم کننده و روغن های خاصی روی سطح خودرو اعمال می شود که باعث بهبود وضعیت رنگ خودروی شما نیز می شود. برخی ازپولیش ها ، به ویژه آنهایی که برای از بین بردن خراش های جدی تر فرموله شده اند ، فقط حاوی مواد ساینده هستند.

واکس خودرو به معنای اعمال واکس اتومات به رنگ خودرو است. برخلاف پولیش ، اکثر موم ها فاقد مواد ساینده هستند. هدف نهایی واکس خودرو در روند کارواش سیار ، محافظت از رنگ نهایی ماشین است. بسیاری از واکس ها همچنین حاوی تقویت کننده های رنگ هستند که ماشین شما را براق / درخشان تر نشان می دهند. با این حال اگر می خواهید از حداکثر وضوح و براقیت رنگ خودرو اطمینان حاصل کنید ، پولیش قبل از واکس ضروری می باشد. بازه زمانی پولیش خودرو به بستگی به رنگ خودروی شما و وضعیت فعلی آن دارد. اما به طور کلی پولیش خودرو هر دو سال یکبار و واکس زدن ماهانه آن ایده آل است. اگر خدمات کارواش نانو را به صورت مداوم انجام دهید ، از رنگ خودرو بیشتر محافظت شده و طول عمر آن نیز افزایش می یابد.

تکنولوژی نانو در کارواش

تکنولوژی نانو به کارخانه های ماشین سازی کمک می کند تا رنگ ها برای مدت زمان طولانی تری دوام بیاورند ، عوامل زنگ زدگی را کاهش می دهد ، به راحت پاک شدن شیشه ها کمک می کند ، باعث تقویت لاستیک ها شده و بدنه را سبک تر کرده و در نتیجه باعث کارآمدتر شدن سوخت ماشین می شود. امروزه نام خدمات کارواش نانو را حتما شنیده اید. امروزه شست شوی اتومبیل در سراسر جهان به لطف فناوری پیشرفته خشک ( بدون آب ) سازگار با محیط زیست شده است. کارواش نانو ، یک روش شست و شو با تکنولوژی نانو است که در آن هرگز از آب استفاده نمی شود!

تکنولوژی نانو کارواش

کارواش نانو یکی از جدیدترین تکنولوژی های کارواش خودرو است که در آن با استفاده از فناوری نانو و با کمترین میزان آب ، شست و شوی ماشین صورت می گیرد.

مزایای همکاری با شرکت پیک واش

ما تضمین کننده اعزام پرسنل حرفه‌ ای کارواش سیار به تمامی مناطق شهر در کم ترین زمان ممکن هستیم. به محض اینکه درخواست خود را ثبت کنید ، نزدیک ترین نیروهای مجرب و حرفه ای به منزل شما اعزام خواهند شد. این مجموعه برای افزایش رضایت مشتریان و همچنین ارائه خدمات حرفه ‌ای به هموطنان در زمان گزینش نیروها متخصص ترین و بهترین نیروها را انتخاب می‌ کند تا از رضایت و کیفیت خدمات به مشتریان مطمئن باشد.

استفاده از کارواش سیار بهترین انتخاب برای افراد پر مشغله و گرفتار مانند شاغلین می ‌باشد ، زیرا به جای اختصاص زمان برای رفتن به کارواش ، ماشین آن‌ ها به راحتی زمانی که در جلوی درب منزل ، داخل پارکینگ یا در نزدیک محل کار پارک شده است توسط نیروی خبره و ماهر شرکت پیک واش در امر شستشوی ماشین شسته می شود.

همچنین استفاده از این خدمات برای بانوان باعث شده است تا دیگر نگران توقف و ماندن در کارواش‌های سنتی نباشند و به راحتی تمام خدمات مورد نیاز برای شستشوی اتومبیل را درب منزل دریافت کنند.

کارواش بدون آب سیار

پرسنل آموزش دیده آسبه خوبی می‌ دانند که پیش از شستشوی اتومبیل ، نوع رنگ خودرو شما را تشخیص دهند و سپس از مواد شوینده مناسب با رنگ ماشین برای شستشوی اتومبیل استفاده کنند. استفاده از مواد شوینده مناسب یکی از مهم ترین نکاتی است که در زمان شستشوی اتومبیل باید به آن توجه شود.

برای دستیابی به بهترین نتیجه نیروی شستشوی کارواش سیار شرکت پیک واش می‌ تواند از باد گرم برای خشک کردن بدنه خودرو استفاده کند ، زیرا خشک شدن با باد گرم نتیجه بهتری دارد تا خشک کردن با دستمال است.

مزایای کارواش نانو چیست ؟

ماشین شما در مقایسه با کارواش آبی مدت زمان بیشتری تمیز خواهد بود.

برای هر نوع رنگ خودرویی مناسب بوده و به رنگ آسیب نمی رساند.

محافظت در برابر UV

قابلیت استفاده در هر مکان و زمان

صرفه جویی در مصرف آب و عدم تولید پسماند

عدم آسیب به سطح بدنه خودرو

عدم تولید فاضلاب و پساب

کارواش سیار نانو بخار چیست ؟

کارواش سیار نانو بخار به صورت دیگ بخاری است که به همراه یک مخزن سوخت و شلنگ خروجی و سایر تجهیزات آن پشت یک ماشین باری نصب می شود. بخار با فشار بسیار زیادی در دیگ بخار ذخیره می شود. سوخت این دستگاه به صورت گازوئیل ، گاز شهری ( CNG ) و یا دوگانه سوز می باشد و به وسیله مشعل و با احتراق سوخت ، به تولید بخار و ذخیره آن در دیگ بخار می پردازد. بخارشو به صورت اتوماتیک عمل کرده و هر زمان فشار بخار از میزانی معین کمتر شود ، به صورت خودکار شروع به کار می کند و بخار تولید کرده و مخزن بخار را پر می کند. برخی از رایج ترین مزایای آن عبارتست از :

کاهش مراحل شست و شو

کاهش فضای مورد نیاز نسبت به کارواش های معمولی

درآمد بالاتر نسبت به کارواش سنتی

کاهش زمان شست و شوی خودرو

کاهش مصرف آب و هزینه آن

رفع مشکلات سیستم فاضلاب کارواش

شست و شوی موتور بدون آسیب ‌رسانی به آن

نظافت کامل داخل خودرو و کانال کولر بدون آسیب‌ رسانی به آن ها

نحوه محاسبه قیمت کارواش چگونه است ؟

تعیین قیمت کارواش سیار بر اساس میزان مواد مصرفی ، زمان مورد نیاز نیروی خدماتی و همچنین میزان ریسک سرمایه خودرو می باشد.

نحوه محاسبه خدمات شستشوی نانو چگونه است ؟

خدمات شستشوی خودرو نانو به دو صورت روشویی تنها ( شستشوی خودرو + شیشه ها از بیرون + لاستیک ) و شستشوی کامل ( شستشوی خودرو + شیشه ها از داخل و بیرون + جاروبرقی کامل + دستمال داشبورد + لادری ها ) می باشد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارواش سیار