ما هستیم در: هر روز هفته 24 ساعته
  • تماس با ما

    09358301192

  • ایمیل

    info@peykwash.com

 شرایط سرویس کارواش در محل

شرایط سرویس کارواش در محل

• با توجه به اینکه اکثر مشتریان محترم درخواست سرویس کارواش در محل نانو مدنظرشان است لذا قیمت های اعلام شده در سایت بر مبنای نانو بود و قیمت های کارواش آب با اندکی تغییر پس از ثبت سفارش به شما اعلام خواهد شد.

• روشویی ماشین می تواند شامل شستشوی ماشین با آب و یا مواد نانو انجام شود و شامل نظافت تمامی قسمت های بیرونی خودرو (بدنه، رینگ و لاستیک) می باشد.

• نظافت داخل ماشین شامل جاروبرقی و گردگیری داخل ماشین و در صورت تمایل مشتری واکس داشبورد و لاستیک می شود.

• نوع ماشین بر حسب سایز ماشین (هاچبک، سواری، شاسی) و همینطور کشور سازنده(ایرانی، چینی و غیره) مشخص می شود.

• حتی المقدور یک متر از اطراف ماشین، فضا برای انجام کار توسط همیار وجود داشته باشد.

• زمان تقریبی شستشو 45 دقیقه تا یک ساعت می باشد. برای ارایه با کیفیت این سرویس ترجیحا در زمان روشنایی هوا و قبل از غروب آفتاب رزرو نمایید.

• نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای تحت عنوان انعام وجود ندارد.

• در صورت عدم رضایت شما از سرویس ارایه شده، سرویس به صورت رایگان مجدد انجام خواهد شد.​

• حضور مشتری محترم در محل ماشین الزامی نیست. لطفا قبل از شروع به کار همیار مطمئن شوید اشیاء و اجسام با ارزش از خودرو خارج شده باشد.

• جهت ارایه سرویس بهتر از پیک واش ترجیحا از روز قبل سرویس کارواش را رزرو نمایید. یا در اسرع وقت کار شما انجام میشه.

اطلاعات تکمیلی کارواش در محل
​چرا خدمات کارواش سیار را انتخاب کنیم؟

همه ماها از سواری با ماشین تمیز لذت میبریم اما در اکثر مواقع ماشین هایمان پر از گرد و غبار و انواع و اقسام آلودگیهاست. تا جایی که بچه های کوچه و خیابان زحمت میکشند و از زبان ماشین اعتراض میکنند که لطفا مالک محترم من را بشویید…

خوب ما به شما حق میدهیم وقت ندارید که ساعتی را در صف شستشوی ماشین در کارواش بگذرانید و از کار و زندگیتان بگذرید. و تازه با توجه به حجم ماشین ها در کارواشها ماشین به خوشی شسته نمی شود. خوب چرا کارواش درب منزل را امتحان نمیکنید؟ وقتی میتوانید در زمان استراحت در منزل به پاکیزگی خودروی دلبندتان درب منزل هم رسیدگی کنید. اصلا فکر نکنید که الان باید مبالغ زیادی را برای شستشوی ماشین در محل پرداخت کنید. ما به شما ثابت میکنیم که استفاده از خدمات کارواش سیار از همه جهت به نفع شماست..

مزایای استفاده از کارواش سیار در محل

عدم اتلاف وقت
اگر در محوطه کار یا زندگی شما کارواش باشد. که خوش بحالتان اما اگر نباشد باید حداقل یک ساعت را در ترافیک و خیابانهای شلوغ سپری کنید تا به کارواش برسید. حداقل باید یکساعت هم آنجا معطل شوید تا نوبت به شما برسد. دورشویی ماشین انجام شود و سپس باز در صف قرار بگیرید تا نوبت به توشویی برسد. درصورتی که میتوانید به راحتی از تمامی خدمات کارواش در محل برای روشویی، توشویی و حتی صفرشویی استفاده کنید. البته بدون اتلاف وقت و هزینه زیاد!

پرداخت انعام نداریم
همه ماهایی که گذرمان به کارواش سنتی و غیره خورده است در لحظه دریافت خودرو با کارگران کارواش مواجهه شده ایم. که پرداخت انعام از جانب مشتری را یک وظیفه میدانند. این اتفاق ربطی به منطقه مکانی ندارد و در همه جا متاسفانه مرسوم شده است که خیلی ناخوشایند است. در صورتی که وقتی از کارواش سیار در تهران استفاده کنید اصلا با همچین شرایطی روبه رو نخواهید شد. و تنها هزینه ای که پرداخت میکنید قیمت شستشو ماشین در محل است و حتی هزینه ایاب و ذهاب هم پرداخت نمیکنید.

صرفه جویی در مصرف آب
کم آبی و محدودیت های منابع آبی به یک دغدغه ذهنی افراد تبدیل شده است. و مشاهده هدر رفتن آب در شستشوی ماشین برای اکثر ماها سخت و غیر قابل تحمل است. در کارواش خانگی که مصرف آب وحشتناک است. در شستشو با واتر جت نیز مصرف آب تا حد بالایی کنترل می شود. البته اگر تجهیزات کارواش در محل استاندارد و مدرن باشند. استفاده از خدمات نانو شویی درب منزل مصرف آب را تقریبا به صفر میرساند.

انواع کارواش در محل

کارواش نانو در محل
کارواش نانو در محل به کارواشی گفته می شود که از اسپری نانو، دستمال مخصوص و دستگاه بخار استفاده می شود. در انجام مراحل کارواش نانو در محل ابتدا مواد نانو به وسیله اسپری نانو به کل ماشین پاشیده می شود. مواد اسپری نانو بسیار ریز هستند و به زیر مولکول آلودگی ها نقوز میکنند و سپس به وسیله دستمال به راحتی آلودگی ها پاک می شوند.

کارواش بخار درمحل
کارواش بخار در محل یکی از پر طرفدارترین کارواشها محسوب می شود. تجهیزات کارواش بخار یک دستگاه بخار است که از 8 تا 12 لبتر آب را در خود حمل میکند و امکان موتور شویی ماشین و توشویی را فراهم میکند. در کارواش بخار آنلاین تمامی صندلی ها به راحتی شستشو می شوند و هیچ اثری از آلودگی برای روی آنها نخواهد ماند.

کارواش سبز یا کارواش خشک
کارواش سبز در محل یا کارواش خشک در محل در واقع همان کارواش نانو است که با استفاده از مواد نانو و دستمال مخصوص انجام می شود. تکنولوژی نانو در کارواش سبز موجب می شود که ذرات نانو بر روی ماشین باقی بمانند و موجب عدم جذب آلودگی ها به بدنه خودرو می شود. در واقع ما نمیگوییم که اصلا آلودگی جذب نمی شود اما میزان دفع آلودگی و گرد و غبار ها کاملا قابل مشاهده است نسبت به شستشوی معمولی با آب و مواد شوینده ی معمولی!

شستشوی داخل ماشین در محل
منظور از توشویی خودرو همان شستشو و نظافت داخل ماشین در محل است. محیط داخل اتومبیل چون در ارتباط مستقیم با سرنشینان است باید به دقت و در فواصل زمانی کوتاه تمیز شود. پس توشویی کامل اتومبیل را به تعلیق نیاندازید. توشویی خودرو با استفاده از دستگاه توشویی و جاروبرقی قابل حمل و اسپری و مواد نانو انجام می شود.از جمله خدماتی که در توشویی خودرو در محل انجام می شود عبارت اند از:
جارو برقی کل ماشین

شستشوی کفپوش ها و صندلی های خودرو با دستگاه بخارشور
نظافت سقف و کف خودرو

شستشو و جرم گیری تمام قیمت های داشبورد

نظافت صندوق عقب ماشین

واکس کردن خودرو

کارواش آنلاین پیک واش همه جا با شماست
با توجه به مطالبی که بیان کردیم سرعت پیشرفت تکنولوژی ما را مجاب میکند که از خدمات کارواش آنلاین استفاده کنیم.در پیک واش خدمات مختلفی نظیر کارواش خانگی ، کارواش با واترجت،کارواش نانو همگی ارائه می شود. همچنین کارواش سیار پیک واش با رویکرد کاهش مصرف منابع آبی سعی در استفاده حداقل آب در کارواش سیار در محل دارند.

خدمات کارواش پیک واش شامل چه مواردی می شود؟

خدمات کارواش سیار پیک واش شامل روشویی و توشویی انواع خودروهای سواری نیمه شاسی و شاسی میباشد. خدمات کارواش آنلاین بر اساس نیاز و درخواست مشتری به صورت معمولی یا نانو شویی ارائه می شود. در کارواش سیار پیک واش خدمات لکه گیری و پولیش و ریکاوری رنگ، سرامیک بدنه ، شفاف سازی چراغ های مات شده، و صفرشویی تخصصی با دستگاه بخارشو مکش دار نیز ارائه می شود.

ثبت سفارش کارواش سیار در محل پیک واش
در صورتی که مایل به دریافت خدمات کارواش و شستشوی ماشین در محل هستید کافیست به صورت رایگان در سامانه پیک واش درخواست خودتان را ثبت کنید. تفاوتی ندارد در کدام قسمت تهران هستید. خدمات کارواش در محل جردن یا کارواش سیار در شهرک غرب یا شرق تهران ،همکاران ما در زمان و مکان تعیین شده در کنار شما قرار خواهند گرفت. پیشنهاد میکنیم که در طول روز از خدمات کارواش آنلاین پیک واش استفاده کنید. تمام خدمات توسط کادر مجرب و با مجهز ترین تجهیزات کارواش سیار انجام می شود.

همیار شماییم تا پایان سرویس..
کارواش آنلاین پیک واش..

1 دیدگاه

  • شستشوی بسیار با کیفیت و مقرون به‌صرفه و پولیش بدنه عالی انجام شد

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارواش سیار